Geen producten (0)
Geen producten (0)
 

FIA Hoofdstroom kit GT - elektronisch

€ 359,00 (inclusief btw 21%)
Omschrijving

FIA Hoofdstroom kit GT - elektronisch

De GT Battery Isolator van Cartek is een klein en betrouwbaar alternatief voor de traditionele mechanische hoofdschakelaars en is ontworpen om alle problemen en beperkingen in die met een mechanische hoofdschakelaar wel kunnen optreden.

Volledig elektronisch zonder bewegende delen.
Helemaal afgedicht tegen water en vuil.
Volledig bestand tegen schokken en trillingen.
Volledig geïntegreerd met ingebouwde dynamo circuits.
Geen extra componenten nodig.
Bestuurder/bijrijder bediend door een interne ON-OFF-knop.
Externe bediening door één of meerdere 'strike' knop. (pen)
Knoppen / schakelaars aansluitingen met behulp van lichtgewicht bedrading.
Aansluitingen in de buurt van de batterij voor minder bekabeling.
Heel klein en weegt slechts 120g.
Ontworpen en vervaardigd in het GB met hoogwaardige componenten

Wanneer de Solid State Battery Isolator gemonteerd is op een raceauto isoleert deze tegelijkertijd de batterij en stopt de motor onmiddellijk wanneer deze wordt geactiveerd in overeenstemming met de FIA veiligheidsvoorschriften.
Isolatoren worden alleen meegeleverde voor het standaard aansluiten van eigen schakelaars / knoppen van klanten of als volledige kits met een hoge kwaliteit, volledig waterdicht, interne en externe knoppen en veiligheid stickers.
Dit systeem is ontworpen om de installatie te vereenvoudigen waardoor tijd wordt bespaard en het verminderd de kosten van het bouwen.

Afmetingen : L = 92mm W = 50mm
Gewicht: 120g
Accu minpool: M8 BRONS
Accu pluspool: klemmen: M6 S
Bedrijfsspanning: 7V-18V
Stroomverbruik: 0.01 A (MAX ON & OFF)
Accu Schakelstroom: 500-600A TYPISCH, 2000A
Positieve schakelstroom: 30 A MAXIMUM
Werktemperatuur: -10 ° C - + 85 ° C